02.Klantenservice
03.zichtbaar zijn
De kracht van een virtual assistant
Ben jij klaar voor meer structuur in je bedrijf? Als ervaren virtual assistant help ik jou met het organiseren van je inbox, klantenservice en online zichtbaarheid. Want overzicht werkt! Van een opgeruimde mailbox tot efficiënt agendabeheer – ik zorg ervoor dat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is.
Heb jij je mailbox leeg of staat je postvak-in vol met 15,832 berichten?
1. Organiseren
Jij hebt inbox 15.832?
Een overvolle mailbox, rondslingerende facturen en een planning die nergens op aansluit? Dit kost niet alleen tijd, maar zorgt ook voor stress en miscommunicatie. Een gebrek aan structuur leidt tot:
- Gemiste deadlines, wat klanten en inkomsten kan kosten
- Vergeten e-mails, waardoor belangrijke kansen verloren gaan
- Chaos in administratie, wat uren zoekwerk oplevert
- Overvolle agenda’s, waardoor je nooit tijd hebt voor strategische groei
Bij een overvolle mailbox is overzicht ver te zoeken! En dit zijn van die kleine dingen waar je “onbewust” stress van krijgt.
Als virtual assistant zorg ik ervoor dat jij:
- Een geordende inbox hebt – geen belangrijke e-mails meer kwijt
- Een overzichtelijke agenda hebt – nooit meer dubbele afspraken
- Jouw administratie op orde hebt – facturen en documenten snel vindt
- Tijd wint door efficiënte workflows – minder stress, meer focus
- Structuur krijgt in vergaderingen en webinars – duidelijke notulen en follow-ups
✓ Email beheer
✓ Agenda beheer
✓ Structureren van administratie
✓ Planning
✓ Office support
✓ Notuleren en notities verwerken
✓ Ondersteuning tijdens webinars
Een virtueel assistent (VA) werkt op afstand, biedt virtuele ondersteuning en communiceert vaak online. Een persoonlijk assistent (PA) werkt fysiek op de zelfde locatie als de opdrachtgever. Overleg in de consult altijd naar de mogelijkheden.
2. Klantenservice
Verbeter je klantenservice met een va
Klanten verwachten snelle en professionele service. Maar hoe zorg je daarvoor als je al overloopt met werk? Slechte klantenservice leidt tot negatieve reviews en gemiste kansen.
Een te drukke inbox en lange wachttijden kunnen ervoor zorgen dat je:
- Klanten verliest aan concurrenten
- Een slechte online reputatie opbouwt
- Geen tijd meer hebt om aan je bedrijf te werken
Daarnaast is het ook essentieel om mensen op de hoogte te houden van de ontwikkelingen binnen je bedrijf. Hiervoor zijn nieuwsbrieven bijvoorbeeld een belangrijke tool. Deze klant-interacties vragen veel tijd. Om klanten professioneel te woord te staan, en de service hoog te houden is het belangrijk dat hier tijd in wordt geïnvesteerd. Verbeter klant interacties door het uit handen te geven en/of ondersteuning te krijgen van een VA.
Hou klanten betrokken.
✓ Klantenservice
✓ Chat support
✓ Nieuwsbrieven
✓ Review verwerking
3. zichtbaar zijn
Verbeter de vormgeving van je bedrijf
Wil je een sterke online aanwezigheid, maar ontbreekt het je aan tijd of kennis? Het bijhouden van social media, het maken van professionele nieuwsbrieven of het opzetten van een e-book kan veel tijd en moeite kosten. Ondernemers laten hierdoor kansen liggen, waardoor potentiële klanten afhaken en concurrenten de aandacht grijpen.
Als virtual assistant help ik je met een consistente, professionele uitstraling die vertrouwen wekt en klanten aantrekt. Samen kijken we naar de beste strategie om jouw online zichtbaarheid te verbeteren en jouw merk te versterken.
✓ Social media management
✓ Foto's en video edit
✓ E-books maken
✓ Website bouwen
✓ Website scan
✓ Website onderhouden
✓ Blogs publiceren
4. Tarief
Ik hanteer een basis uurtarief van €55,- en projectkosten verschillen per situatie en worden in overleg met je besproken.
Virtual Assistant werk is maatwerk. Ik vind het daarom ook belangrijk om in een vrijblijvend gesprek samen te kijken wat het beste bij jou en jouw onderneming past.
5. Samenwerken
Start met een kennismaking
1) Neem contact op
Je neemt contact met mij op per e-mail of via WhatsApp. Ook kan je gemakkelijk een online meeting inplannen via mijn plan pagina.
2) Match gesprek
Tijdens een gratis kennismakingsgesprek bespreken we de mogelijkheden en kijken we of wij een match zijn.
3) Start van onze samenwerking
Jij ontvangt van mij een offerte, we leggen de gemaakte afspraken over onze samenwerking vast en ik ga voor je aan de slag.
Wil jij efficiënter werken, stress verminderen en meer tijd overhouden? Schakel een virtual assistant in en ervaar de rust van een goed georganiseerde workflow! Neem vandaag nog contact op!
